10 Aralık 2015 Perşembe

MAX FACTOR EXCESS SHIMMER / 25 BRONZE

Herkese selam!

Bugünkü konuğumuz Max Factor Markasına ait Excess Shimmer serisinin 25 Bronze isimli köpük farı.


Geçtiğimiz ilk baharda piyasa sürülen bu farların yapısı hani o çok bilindik krem farlardan biraz daha farklı. Tam olarak köpük kıvamında yumuşacık, gerek fırça gerek parmakla olsun çok rahat dağılıyor ve inanılmaz pigmentli. Ben bu serinin farlarından en çok 25 Bronze isimli rengine vurulduğum için sadece bunu aldım.


Ambalajı 7gr lık cam kavanozda oldukça korunaklı bir şekilde sunuluyor. Kapağını açtıktan sonra, içte beyaz bir ambalajı daha var bu da ürünün kurumasının bir nebzede olsa önüne geçiyor yani farın ömrünü uzatıyor. Malum bu tarz krem-köpük formda ürünlerin kuruma gibi bir dezavantajı var, bu sebepten bu tarz ürünleri kullanırken ya çok acele davranmalıyız ya da ürünü kullandıktan sonra kavanozu baş aşağı ters şekilde bekletmeliyiz uygulama işlemi bitene kadar.




Far, yukarıda da bahsettiğim üzere köpük formda ve çok yumuşak. Ufacık bir miktar bile gözünüzü fazlasıyla boyamaya yetiyor. En güzel uygulamayı gerçek kıllı stippling göz fırçaları (MAC 286) ile yapıyorum. Kararında bir uygulama ile fazla ürün almadan güzel bir dağılım yapabiliyorum. Ürün sürdükten 1-2 dk sonra sabitleniyor ve far bazı olmadan 7-8 saat beni idare ediyor. Ama daha uzun süre kalıcı bir makyaj istediğimde ya da sıcak havalarda kullanacaksam da mutlaka bir far bazı sürüyorum uygulamadan önce.


Rengi ise, her ne kadar bronze diye geçse de  tam bir bakır rengi ve bu renk yeşil, ela ve açık kahve gözlere çok yakışıyor bence. Benim de göz rengim açık kahve ve çok yakıştırıyorum bu rengi gözlerime. Zaten benim sevdiğim bir renk familyasından geldiği için görür görmez renge vuruldum :)



Diğer renklerini de incelemiştim ama dediğim gibi pek bana hitap eden bir renk yoktu ama sizin aranızda kullanan varsa yorumlarınızı çok merak ediyorum.

Son olarak ise, fiyatı ben alırken yani ilk çıktığı zaman 35,00 lira idi. Şuan ne durumda inanın hiç bilmiyorum. Ama benim gibi merakınıza yenik düşüp indirimsiz fiyattan almayın derim, çünkü Gratis, Watsons, Rossman vs gibi kişisel bakım marketlerinde sürekli indirimler olduğu için çok daha uygun bir fiyata satın alabilirsiniz. Mesela önümüzde güzel bir yılbaşı indirimi olacak o zaman alınacak en doğru zamandır ;)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...


Sevgiler!
NKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder