8 Aralık 2015 Salı

NYX JUMBO EYE PENCIL 601 - 604

Selam herkese !

Bugün NYX Markasına ait adeta fenomen olmuş Jumbo kalemler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.

Ben de 601 Black Beann Haricot Noir ve herkesin çok aşina olduğu 604 Milk Lait renkleri var. Geçtiğimiz yıl Boyner online'dan beyaz renkli olanı almıştım daha sonra yine geçtiğimiz yıl bir yurtdışı alışverişimde siyah rengini de aldım.


Kalemler tombul yapıda, kalem traşla açılan bir formda. Yumuşacık oldukça kremsi bir yapıdalar. Kullanımları çok pratik ve gerçekten sahip oldukları ünü fazlasıyla hakediyorlar.


Ben ilk olarak yukarıda da belirttiğim üzere 604 Milk Lait rengini satın almıştım. Boyner lerde NYX markasına ulaşabilirsiniz. Ben de Boyner online alışverişim esansında sahip olmuştum. Zannediyorum geçen yıl 20 lira ödemiştim bu kaleme ancak yurtdışından 3-5 dolara sahip olacağınız bir ürün, her ürün gibi bu da ülkemizde hakettiğinden fazla bir rakama satılıyor. Neyse...

Ben bu beyaz kalemi en çok kaş altlarımı aydınlatmada kullanıyorum. Kremsi ve mat yapısı ile göz makyajlarında baz olarak da kullanıma çok müsait, çünkü hemen sabitleniyor.


Beyazdan bu kadar memnun kalınca yurtdışı alışverişim esnasında siyahını da attım sepete. 601 Black Bean Haricot Noir diye geçiyor ismi. Bunu da birkaç kez koyu göz makyajlarımda zemin rengi olarak kullandım ve oldukça memnun kaldım. Yağ gibi kayıyor, pigmenti çok başarılı, çok rahat dağılıyor ama beyaza göre sabitlenmesi sanki daha zayıf gibime geldi.



Ben bu iki kalemi göz içlerime (waterline) dediğimiz hatta sürmeyi de çok seviyorum. Kısacası çok pratik ve kullanışlı ürünler. Pek bitecek gibi de durmadıklarından bana uzun süre gider diye tahmin ediyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Sevgiler,
NKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder