29 Şubat 2016 Pazartesi

BİTENLER #14

Herkese selam !

Şubat ayında kullandığım ve bitirdiğim ürünlerden kısaca bahsetmem gerekirse, aşağıda hepsini topluca görüyorsunuzdur, yine çokça ürün var ve bu yüzden lafı çok uzatmadan yorumlarıma geçiyorum :)


İlk grup bakım ürünlerinden oluşuyor.


1. English Home Shower Gel: English Home'dan yılbaşına yakın bir zamanda body mist ve duş jelinden oluşan bu seti çok severek kullandım. Duş jeli bitti, body mistini kullanıyorum hala. Yapısı çok hafif, kokusu pudra gibi oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. Denk gelirsem alabileceğim bir ürün.

2. Morfose Hair Sprey: Ba-yıl-dım!! Tam 1 yıl kullandım. Saçı asla ve asla sertleştirmeden inanılmaz güzel bir tutuş sağlıyor öyle ki ertesi gün de o saçı rahatlıkla tarayıp kullanabiliyorsunuz. Ben bu ürünü kuaför malzemeleri satan bir toptancıdan oldukça da uygun bir fiyata almıştım, bulduğum an 2 tane alacağım.

3. Colgate Plax Alkolsüz Ağız Çalkalama Suyu: Migros'da bir alana bir bedava kampanyası ile aldığım ve nihayet ikincisi de biten ağız bakım ürünü. 750 ml olması uzun süren kullanmamı sağladı. Artık alkollü ağız çalkalama suyu ile devam edeceğim, tekrardan almayacağım. Güzel bir ferahlık hissi verdi kötü bir ürün değil kesinlikle.

4. Sensodyne Pro Namel Ağız Çalkalama Suyu: Bu da ofiste kullandığım ağız çalkalama suyu idi. Hiçbir etkisi yok, ferahlık hissi veremeyecek kadar zayıf bir etkiye sahip, oldukça hafif ve alkolsüz bir ürün. Bir daha asla almayı düşünmüyorum.

5. Syos Max Hold Saç Köpüğü: Aslında bu ürün bitmedi, kapağı bozuldu ve ürünü çıkaramıyorum. içinde neredeyse yarıya kadar köpük var fakat kullanamıyorum bu yüzden gitti çöpe. Yapısını beğendiğim bir markaydı ama bu durumdan dolayı tekrar almayacağım.

6. Wellnes Beauty Deniz Tuzu Peelingi: Ha-ri-ka! Mutlaka alın kızlar ! Bu biten Shea Yağlı olandı ve biten 2. kutu. 3. kutuyu da açtım kullanıyorum. Vücudunuzu yumuşacık yapıyor, ölü derilerden resmen arınıyorsunuz, insanı dinlendiriyor ve duştan sonra ekstradan vücut nemlendiricisi kullanmıyorum bunu kullandığım zaman. Tek eksi yanı çabuk bitiyor. Bayılıyorum ve kadrolu favorim !

İkinci grup da yine bakım ürünlerinden devam ediyor.


1. La Roche Posay Thermal Water: Bu biten 3.şişe zannediyorum. Elimin altında her daim olan termal su. Başka markalarda kullandım ancak hiçbirinden bu kadar memnun kalmadım. Cildimi ekstra nemlendirmek istediğimde, kızarıklık ya da hassasiyet oluştuğunda yatıştırmak için, ferahlamak için, makyaj öncesi, gün içinde cildimde kuruluk fondötenimde pullanma istediğimde kullanıyorum. Gerçekten vaatlerini yerine getiren oldukça başarılı bir ürün. Bittikçe alınacaklardan.

2. Rexona Pudrasız Deodorant (okyanus ferahlığı): Dove ve bu markayı dönüşümlü olarak kullanıyorum. Oldukça etkili ve başarılı bir deodorant. Maalesef aliminyum içerenlerden :/

3. Rosense Gülsuyu: Yıllardır en sevdiğim tonik niyetine kullandığım saf tertemiz bir cilt bakım ürünü. Anlatmama gerek yok zaten, hepinizin severek kullandığı bir marka ve ürün :)

4. Isana Pamuk: Oval şekilde, büyükçe bir yüz temizleme pamuğu. Fena değildi yumuşacıktı severek kullandım.

5. Watsons Yasemin Özlü Islak Mendil: En sevdiklerimden, bittikçe alıyorum.

Son grup ise nihayet kozmetik ürünlerini de olduğu bir grup. Gerçekten renkli kozmetikte ürün bitirebilmenin mutluluğu bir başka.


1. Madame Coco Gardenia El Kremi: Valla bu kremi baya bir süre göreceksiniz 15 tane filan almıştım :) kokusuna bayılıyorum. Verdiği nem aman aman iyi değil ancak sırf kokusu yüzünden severek kullanıyorum.

2. Mac Prep+Prime Highlighter Pen: Harika bir üründü. Kalem şeklinde yapısı ile aydınlık görünmesini istediğim bölgelerde severek kullandım. Elimdeki ürünleri azalttığımda tekrardan alacağım mutlaka. Bu arada bendeki sarı alt tonlu olan Light Boost rengi idi.

3. Maybelline Age Rewind Concealer: Yurtdışından çok sevdiğim bir arkadaşıma getirttiğim harika bir üründü. Öyle ki yedekledim bile :) Keşke ülkemizde de satılsa dediğimiz ürünlerden.

4. Bobbi Brown Hydating Eye Cream: Online alışverişim esnasında hediye olarak gelen bir göz kremi. Verdiği etki güzel çok pahalı olmasa gerçekten alınacak nadir ürünlerden.

5. Beauty Blender: Ah benim pembiş emektarım! Yollarımız ayrıldı maalesef. Küflenmeseydi daha kullanılacak durumdaydı da küflenince göze alamadım. Nerdeyse 1 yıldır benimle hiç deforme olmadı kullandığım süre içinde çok memnun kaldım, elbetteki tekrar alınacak.

6. Rival De Young Parlama Karşıtı Mendiller: Bence kozmetik sektörünün gelmiş geçmiş en başarılı icatlarından, bu yağ emici mendiller. Gün içinde yağlanan cildime özellikle T bölgeme 1-2 mendille dokunduğumda hoop makyajım tazelenmiş ve cildim daha temiz gözüküyor. Makyaj üstüne pudra uygulamak bana çok fazla ağır geliyor. Gözeneklerimi tıkıyor ve bu da siyah nokta yapıyor. Çok çok memnunum çantamın olmazsa olmazlarından.

Benim Şubat ayından bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Umarım sıkılmadan keyifle okuyabilmişinizdir. Sizlerin bu ürünler içinden kullandığınız ve sevdiğiniz ya da sevmediğiniz ürünler var mı, yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...


Sevgiler,
NKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder