8 Şubat 2016 Pazartesi

BOURJOIS HEALTHY MIX FONDÖTEN

Merhaba herkese !

Bu haftanın ilk yazısını son zamanlarda favorim olan çok severek kullandığım bir fondöten hakkında yazmak istedim. Başlıktan da anlaşılacağı üzere marka ne yazık ki ülkemizde olmayan bir marka daha doğrusu olup da giden markalardan diyelim. Ben bu ürünü Kıbrıs tatilim dönüşünde duty free den satın almıştım. Sizler de yurt dışına giden eş dost akrabaya ya da instagramda yurt dışından ürün getirip satan satıcılara sipariş vererek ulaşabilirsiniz.


Bu fondötenin iki çeşidi var biri serum formda olan, (healthy serum)cilde bakım yapmayı hedefleyip, renkli nemlendirici kıvamında bir kapatıcılığa sahip olan fondöten diğeri de bu bendeki meyve terapisi diye adlandırılan ve kapatıcılığı diğerine göre yüksek olan orta kapatıcılıktaki fondöten.



Fondöten üstünde yazdığı gibi healtyhy glow yani sağlıklı  ıslak bir bitiş sağlıyor cildinizde. İçeriğinde sim ışıltı gibi şeyler barındırmamasına rağmen cildinize uyguladığınızda ışıl ışıl sağlıkla parlayan aydınlık bir cilde sahip oluyorsunuz. Tam bir kuru cilt fondöteni. Yağlı ya da karma ciltliler için ise pudra ile kullanılabilir hale gelse de ben şahsen yağlı ciltlilere pek önermiyorum, kusma yapabilir düşüncesi ile. Orta örtücülüğe sahip bu fondöten günlük makyajımda şu ara elimin en sık gittiği ten ürünlerinden diyebilirim. Kalıcılığı şişe üzerinde 16 saat diye belirtilse de makyajımı cildimde 16 saat hiç tutmadığımdan bu fikre bir yorum yapamayacağım, ama sabah yaptığım makyaj akşama kadar beni rahatlıkla idare ediyor. Özel günler için tercih edeceğim bir fondöten değil kesinlikle.



Son olarak da ürünün çok sevdiğim ambalajından bahsedeceğim. Cam pompalı bir şişede 30 ml olarak gelen bu ürün bitirmek için de uygun bir ölçüde. Pompalı kapağı sayesinde ürün israfı yapmadan, ürünü bulaştırmadan rahatlıkla uygulama kolaylığı sağlıyor. Bir de şeffaf bir kapağı var ki bu da ürünü rahatlıkla makyaj çantanızda taşıyabileceğinizi gösteriyor. Bendeki rengi Light Vanilla zannediyorum ki en açık renk ve sarı alttonlu. Ürün fırça, parmaklar, sünger yardımı ile rahatlıkla uygulanabiliyor. Ama benim tercihim genelde nemlendirilmiş makyaj süngerinden yana oluyor hep. Fırça ile uyguladığımda ise kapatıcılığını 1 tık daha arttırdığını gözlemledim, ha bu arada içeriğinde spf yok, yani flashlı fotoğraf çekineceğiniz günlerde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün.


Toparlamam gerekirse, gerek ambalajı, gerek yapısı, uygulanması, renginin cildime birebir uyması ve tenimdeki o sağlıklı ve ışıltılı duruşu ile benim şu ara elimdeki en güzel fondöten Healthy Mix Hydrated Luminious Skin oldu. Kuru ciltliyseniz ve bir fondöten arayışındaysanız bence mutlaka bu fondötene ulaşmaya çalışın derim. Uzuun bir arayışın sonunda beni oldukça mutlu eden bu ürünü sizlere şiddetle tavsiye ediyorum. Aynı serinin kapatıcısını da edinmiştim ancak elimdeki açık ve hala bitmemiş olan kapatıcılarım bitmeden onu açmak istemediğimden o kuzu kuzu sırasını beklemekte :)


Kuru ciltler için sizin önerebileceğiniz fondötenler neler, paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Sevgiler!


NKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder