31 Mart 2016 Perşembe

MART AYI FAVORİLERİ

Merhaba herkese tam 1 ay aradan sonra. Yine uzunca bir süre yoktum buralarda, işimle ilgili yaşadığım sıkıntılar bir de yakın bir zamanda ananemi kaybetmemiz keyfimi çok kaçırdı. Ufak tefek sağlık problemlerim de olunca internetten sosyal medyadan uzak kalmak istedim ve iyi de geldi. Şimdi herşeyi bir kenara bırakarak kaldığımız yerden devam edelim istedim. Sayfamdaki en son yazdığım yazı Şubat Favorileri imiş, dönüş yine bir favoriler ve bitenler yazıları ile olacak. Mart ayı süresince en çok kullandığım ürünleri aşağıda görebilirsiniz, şimdi kısa kısa hepsinin üstünden geçmek istiyorum.


Daha derli toplu olsun diye gruplara ayırarak yazmak en iyisi galiba ! İlk grubum bakım ürünlerinden oluşuyor aşağıdaki gibi.


Yılbaşı döneminde MadamCoco online dan yüklüce bir GARDENIA kokulu ürün alışverişi yapmıştım, işte bunlardan biri de duş jeli idi. Mart ayı boyunca hep bu duş jelini kullandım. Kokusu kalıcı değil ama vücut spreyi ile birlikte kalıcılığı artırılabiliyor. Ben çok seviyorum bu kokuyu ve Nisan ayında da kullanmaya devam edeceğim.
UrbanCare Shake Repair bukle belirginleştirici bakım köpüğü. Duştan sonra ıslak saçlarıma bu ay hep bu ürünü uyguladım. Kokusu zaten adı üstünde miss gibi milk shake kokuyor verdiği etkiyi de beğendim ve kullanmaya devam edeceğim.
Yves Rocher Nutrition Kuru vücut yağı, Mart başında Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verilmişti. Aldığım günden beri duştan sonra uyguluyorum tüm vücuduma, ben kuru yağları kullanmayı çok sevdiğimden bu üründen de çok memnun kaldım. Kullanmaya devam edeceğim.
Loreal Nutri Gold cilt için besleyici kuru yağ, bu ürünü de aldığımdan beri gün aşırı akşamları kullanmaya çalıştım. Hakkında henüz sağlıklı bir yorum yapamayacağım ancak şu sıralar sıkça kullandığım için bu yazıda olmasını istedim.

İkinci grup kozmetik ürünlerinden oluşuyor ki bu ay çok az makyaj yapmama rağmen elim hep bu ürünlerle yaptığım aynı makyaja gitti.


Fondotenim değişse de bu ay, far paletinde istikrarlıydım, The Balm Meet Matt Nude Paleti kullandım hep göz makyajımda. Toprak tonlarında far uyguladım gözlerime ve hep aynı çizgide devam ettiğim yaptığım makyajlara.
Kapatıcı olarak nihayet, elimde neredeyse 1 yıldır olan ama kapatıcı çokluğundan birtürlü sıra gelmeyen L.A Girl Pro Conceal kapatıcımı kullanmaya başladım. Oldukça kapatıcı ve kremsi yapısını çok sevdim ama biraz kurutuyor göz altlarını.
Aydınlatıcı olarak da Loreal Lumi Magique aydınlatıcı kalemi kullandım.
Bronzer konusunda ise, hiç şaşmadım Bourjois Markasına ait chocolate bronzeri kullandım hep. Kokusu ve kullanım kolaylığı ile çok sevdiğim bir ürün. Uzun zamandır elim pek gitmiyordu ama bu ara oldukça kullandım.
Yüz bazı olarak Loreal Revitalift Magic Blur bolca slikon içeren bazını deneyimledim. Mart başında merakıma yenik düşerek satın almıştım. Aslında makyajın tutuculuğunu oldukça artırıyor ama sanki alnımda minik minik sivilcecikler çıkardı yani bu üründen mi pek emin değilim ama bir süre daha kullanacağım.
Göz bazı olarak ise, bu ay edindiğim Essence I love Stage serisinin far bazını kullandım. Mac Paint Potlara göre sanki daha tutucu geldi bana şua ara tercihim bundan yana.
Göz makyajımda şayet koyu kahve bir far kullanmadıysam kahve rengi Maybelline Gel Eyeliner uyguladım. Siyah kadar keskin durmayan bitişi ile en sevdiğim liner olan bu rengi sıkça kullandım yine bu ay.
Allık olarak ise, göz makyajım hep toprak tonları olunca allık da ona uysun diye Benefit Rockateur allığı kullandım hep. Hem içindeki ışıltı ile de ekstra bir aydınlatıcıya ihtiyaç duymadım, hem de çok joker bir renk olduğu için her makyaja yakıştığını düşünüyorum.
Ve son olarak da ruj favorim ise Maybelline markasının yine Mart ayında satın aldığım 842 numaralı ıslak bitişli Rosewood Pearl isimli gül kurusu toz pembe tonlarında sedefli nüde ruju oldu. Çok sevdim ben bu rengi sanırım yaz boyu bunu kullanacağım çünkü tam bir yaz ruju.

Bir de toplu fotoğrafa koymayı unuttuğum ancak bu ay elimin çok fazla gittiği son ürün Yves Rocher markasına ait pembe greyfurt özlü yüz misti var.


Cildim kuru olduğu için gün içinde makyajım maalesef pul pul durabiliyor, bu üründen 1-2 fıs sıktığımda tüm o kuruluk gerginlik hissi gidiyor, cildim anında nemleniyor ve parlıyor. Çok fresh bir görüntü bırakıyor yüzüme. Makyaj öncesi ya da cildimi temizledikten sonra da uyguladım ve oldukça memnun kaldım bu üründen. Minicik ambalajı sayesinde çantamda da taşımaya çok müsait bittikçe mutlaka alacağım ürünlerden oldu.

Benim Mart ayında en çok kullandığım ürünler bu şekilde idi. sizler Mart ayında hangi ürünleri kullandınız...?

Dilerim Nisan ayı hepimiz için güzel sürprizlerle dolu, sağlıklı ve huzurlu bir ay olur. Ülkemiz için de huzur, barış ve sükunet dolu bir dönem diliyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...

Sevgiler,
NKA

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş,Yves Rocher face mist son zamanlarda benim de favorilerimden! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Öpüyorum 😚

      Sil