1 Nisan 2016 Cuma

NUXE PARIS MICELLAR CLEANSING WATER

Işıl ışıl Nisan ayının bu ilk gününden ve haftanın son gününden merhaba !

Bugün bloğumda yer vermek istediğim ürün, yaklaşık 3 ay önce elime geçen Nuxe markasına ait micellar temizleme suyu. Öncelikle markadan kısaca bahsetmek gerekirse, Nuxe, Fransa menşeili, bitkisel içerikli ürünler çıkaran, temiz içerikli ve güvenilir bir dermokozmetik markasıdır. Cilt bakım ürünlerinde çok başarılı bulduğum ürünleri var markanın, öyleki şuan kullandığım nemlendiricim, göz altı kremim ve dudak nemlendiricim bu markadan. Bakalım bu ürün hakkında düşüncelerim nasılmış..?


Bu ürünü cilt bakım kremimi alırken yanında hediye olarak vermişlerdi eczaneden, özellikle aldığım bir ürün değil. Bir de yine aynı eczaneden yılbaşı dönemi hediye olarak verdikleri şık bir nuxe çantasından seyehat boyu da vardı. dolayısıyla ürünü yeterince kullanıp yorumlayabilirim ki her iki ambalajda bitti. Bu temizleme suyu gül yaprağı özlerinden elde edilmiş aslında gül suyu gibi bir ürün desem yeridir. Ama hani o bildiğimiz gül sularına göre daha keskin bir çiçek kokusu var rengi daha sarı.


Ben bu ürünü makyajımı iyice temizledikten sonra son aşama olarak gül suyu gibi kullandım. Makyaj çıkartma gibi bir özelliği yok kesinlikle her ne kadar göz ve yüz için micellar su olarak geçiyor olsada.Hassas ciltler için olduğu için sorunsuz bir şekilde kullandım ve elimdeki her iki kutuda bitti şuan. Makyajımı temizleme jeli ile yıkadıktan sonra hani gözaltlarında çıkmayan kalem ya da maskara kalıntısı kalır ya onları bile çok zor çıkardı o yüzden makyaj temizleme hususunda pek güvenemedim. Bence ürün tam olarak gül suyu. Ama kokusundan dolayı bir daha almak isteyeceğim bir ürün olmadı maalesef. Hem gül suyu işlevindeki bir ürüne bu fiyatı vermek istemem hem de benim gibi koku hassasiyeti oldukça az olan birini bile rahatsız eden o keskin kokusu yüzünden.


Benim Nuxe gül yaprağı özlü micellar su hakkındaki yorumlarım bu şekilde idi, sizler bu markadan hangi ürünleri kullandınız, yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.


Bir sonraki yazı da görüşmek dileğiyle.
Sevgiler,


NKA

1 yorum:

  1. Merhaba, yazı için teşekkürler. Bende nuxeün yüz temizleme jelini kullanıyorum çok memnunum. Birde kuruyağı özellikle simli olan harika ☺

    YanıtlaSil