4 Nisan 2016 Pazartesi

BİTENLER #15

Merhaba herkese!
Uzuunca bir bitenler ve çöpe gidenler yazısı ile buradayım yeniden. Geçtiğimiz hafta kozmetik ürünlerimde düzenlemeler yaparken tarihi geçen yapısı bozulan ürünleri ayıkladım ve oldukça kalabalık bir ürün ile bu yazıyı yazıyorum bu yüzden.

Ürünlere topluca bakacak olursak aşağıdaki gibi birsürüüüüüüü şey :/


İlk grupla başlayalım hemen.


Buradaki tüm Pur Blanca vücut kremi dışında herşey biten ürünler. Az kalan 2 parfümümü kırmızı şişeli olan Amway, Mart ayında sıkça kullandım bitirmek için ve bittiler yenilere yer açıldı :) diğer ürünler hakkında uzun uzun yazmak istemiyorum çok fazla şey var diye, sadece Avon Pur Blanca vücut kremini çekmecenin en arka köşesinde unuttuğum için tarihi geçmiş ve kullanmadan çöpe gitti maalesef.

İkinsi grup, ten kozmetik ürünlerinden oluşmakta.


En baştaki siyah ambalajlı ürün Victoria Secret yüz ve vücut için kullanılan çok natürel bir highlighter. Alalı epey uzun zaman olduğu için içinde kalan yarım tüp ürüne rağmen çöpe gidenlerden maalesef. Zannediyorum bu ürün artık üretilmiyormuş çok çok ama çok güzel bir üründü. Bulabilsem keşke alırım tekrardan.
Physicians Formula Super CC Cream, yarıdan biraz daha az kalmıştı ama tarihi geçtiği için çöpe gitti. Merak ederseniz hakkında detaylı bir blog yazım var, tık tık.
Annagaspi BB Cream, Portakalrengi.com un denemem için gönderdiği bu ürünü çok severek kullandım ve bitirdim. Detaylı yazısı için tık tık...
MAC Mineralize Kapatıcı, çok az kalmıştı ve bu da yine tarihi geçtiği için çöpe gitti. Detaylı yazısnı okumak isterseniz tık tık..
Maybelline Fit Me Kapatıcı, bunlarda geçtiğimiz yıl aldığım ama yine tam bitiremeden attığım ürünler. Yapıları bozuldu renkleri koyulaştığı için bitemeden gittiler. Ama elimde açılmamış yenileri var çoook sevdiğim ürün, hakkında yazdığım yazı için tık tık..
Benefit Erase Paste Kapatıcı, set içinde gelen deneme boy üründü. Çok keskin bir koku vermeye başlayınca bozulduğunu düşünerek attım bunu da.
Yves Rosher Makyaj Süngeri, uzun süredir elimin altında olan bir süngerdi, değiştirme zamanı gelmişti.


Üçüncü ve son grup ise aşağıdaki gibi göz ve dudak ürünlerinden içeriyor :)


Flormar takma kirpiği denemek için almıştım fena değildi.
Essence Lash Princess maskara, çok severek kullandığım bir ürün ve bitene kadar kullandım. Yenisini aldım bile ama şuan elimdekileri bitirmeden açmak istemiyorum.
Benefit They're Real maskara, çok severek kullandığım bir maskara, detaylı yazısı için tık tık...
Essence waterproof maskara ise, tatile giderken almıştım ama üstünden çok zaman geçti diye tam bitmeden attım bunu da.
Bobbi Brown Smokey Eye Maskara, bu bitirdiğim kaçıncı bilmiyorum :) çok seviyorum bu maskarayı da.
Bath and Body Works Lipgloslar ise, 3 yıl önce aldığım ama hiç kullanmadığım hangi akla hizmet aldığımı ise bilmediğim çöpe giden 2 ürün maalesef.
Sigma Lipgloss ise, Sigma online dan yaptığım fırça alışverşimde hediye gönderilen bir üründü ama hiç kullanmadım bunu da diğer glosslar gibi ve bu da gitti çöpe.
The Balm Put a Lid On It Far Bazı, biten ikinci tüp. Ama artık almayacağım çünkü uyguladığım bölgede hafif yanma yapıyor ve çok kimyasal kokuyor.
Rimmel London Nail Nurse Top Coat, beğendiğim bir ürün bittikçe ve denk geldikçe alıyorum.

Wuuhhhuuuu bunca ürünü yazmayı bitirebildim nihayet, sıkılmadan bu yazıyı okuyan herkese çok teşekkür ederim.

Bir sonraki yazı da görüşmek dileğiyle..
Sevgiler,
NKA

1 yorum: