28 Aralık 2016 Çarşamba

MADAME COCO MUSC DU CACHEMIRE VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ

Herkese uzun bir aradan sonra yılın son blog yazısı ile merhaba..!

Bu yazımda çok sevdiğim ev tekstil markası olan ayrıca ürettiği kozmetik ürünlerle de gönlümüzü yeniden fetheden Madame Coco markasının vücut bakım ürünlerinden oluşan bir kofreden bahsedeceğim. Öncelikle bu tatlı ürünü denemem için bana gönderen Madame Coco ailesine buradan teşekkürlerimi sunarım.

Öncelikle kısaca markanın bakım ürünlerine değinecek olursam; marka, vücut bakım kremlerinden duş jellerine, body butter lardan el kremlerine, oda kokularından kolonyolara ve harika kokan body mistlerden makyaj çantalarına kadar oldukça geniş bir yelpazede biz kozmetik severlere ürün gamı ve koku çeşitliliği bol olan ürünler sundu. Ürünler hem oldukça ekonomik fiyatlara satılıyor hem de albenisi yüksek oldukça sevimli ambalajlarla sunuluyor. Ben bu ürünlerle geçtiğimiz senenin kışında tanıştım ve o günden beri evimde, banyomda, çantamda mutlaka bir Madame Coco ürünü bulundururum. El kremlerinde favorim Gardenia kokulu olan, vücut spreylerinde ve duş jellerinde birazdan anlatacağım Musc Du Cachemire kokusu vazgeçilmezlerimden. Bana denemem ve yorumlamam için gelen ürün ise aşağıdaki kofreden oluşan Cachemire kokusunu buram buram hissetiğim duş jeli-vücut sütü-vücut spreyinden oluşan bu muhteşem üçlü.


E vitamini içeren bu ürünler cildime duşta ve duştan sonra gereken nemi verirken aynı zamanda vücut spreyi ile birlikte desteklediğimde tenimdeki o cachemire kokusunu gün içinde buram buram bhissediyorum. Ürünlerin ambalajları o kadar kullanışlı ki gerek duşta duş jelini uygularken gerekse duştan sonra vücut sütünü pompalı ambalajı ile kullanırken hiç zorluk çekmeden duşu daha da keyifli daha da mis bir hale dönüştürüyor. 

Ürünün paketlenmesi itibari ile de harika bir hediye seçeneği olabilir önümüzdeki yılbaşı kutlamalarında, ki ben bu ürünün aynısını geçen yıl kardeşime hediye olarak almıştım ve inanılmaz beğenerek kullanmıştı. 


Son olarak, bu 3 lüyü uygun sıralama ile kullandığınızda kokusunun teninizdeki kalıcılığını artırabilirsiniz. Ayrıca vücut losyonunu gün içinde  ellerim kuruduğunda hemen 1-2 pompa alarak (pompalı ambalajı sayesinde pratikliğini sevdiğimden) kurumuş ellerimi yağlandırmadan nemlendiriyorum ardından 1-2 fıs vücut spreyinden sıkarak kendimi tazelemeyi çok seviyorum. Siz de benim gibi bu tarz bakım ürünlerini kullanmayı seviyorsanız Madame Coco mağazalarına ya da www.madamecoco.com online sayfasından siparişinizi verebilirsiniz.

Hepinize iyi seneler mutlu yıllar dilerim.

Sevgiler!
NKA

2 yorum:

  1. bende mağazanın farklı serisi olan gül kokulu vücut spreyini severek kullanıyorum ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş :) Bende baya ürün denedim, son zamanlarda çok güzel bir siteden alışveriş yapıyorum. Siteye kayıtlı birçok işletme var ve bu işletmelerin kullandığı her markadan ürünleri satın almak mümkün. Merak edenler için linkini paylaşıyorum, herkese tavsiye ederim .
    https://www.lookinwell.com/

    YanıtlaSil